Mivel a fránya YouTube nem engedi a videó beágyazását, ide tessenek kattintani az audiovizuális cunamiért! És akkor:
A Nóta (manapság Sláger) és a Muzsika TV által ránk zúdított STÁRcunamiban a műértő olyanná válik, mint a középhaladó nagyivó: a kialakult tolerancia következtében egyre extrémebb és egyre töményebb anyagra van szüksége, hogy más tudatállapotba kerüljön. Nos, Elek Icu olyan volt számomra, mintha éhgyomorra nyeltem volna le egy kőbányai italkimérőt. A hölgy ugyanis első blikkre semmiben nem különbözik azon nyugdíjas könyvtárosnéniktől, akik egy kedélybeteg páva orgánumán Máté Péter-dalokat süvöltöznek Komáromi Pisti kabaréműsorában.
No, de színpadi produkciója alapján joggal következtetünk arra, hogy a hévízi termálfürdőben aligátorok között áztatja a reumáját. Mellesleg afelől sem lehet kétségünk, hogy otthonosan mozog a konyhában, és rutinosan süti bele a reszelőt abba a dobos tortába, amivel tömeggyilkosságért börtönben sínylődő unokáit kívánja meglepni. Két halálos fegyvere - hangja és mozgáskultúra mellett - muszáj megemlékeznünk fellépőruháiról is: performanszok közben előszeretettel reklámozza a Metal Granny webshop legpatinásabb terméket, de gyanítom, hogy kertészkedéshez is magára kap egy pentagramos otthonkát. Nem mellesleg célközönsége is megér egy misét: az a tény, hogy egyetlen férfi sincs a közönségben, azt a feltételezést támasztja alá, hogy a felvétel a Fekete Özvegy Nyugdíjasotthonban készült. (Most kaptam a hírt, miszerint a koncert elején ugyan tartózkodott egy férfi az első sorokban, ám ő Ozzy Osbourne denevérének sorsára jutott.)