Némi önkritikával kezdeném: a blog történetében szégyenteljesen kevés figyelmet fordítottam a Muzsika TV-re, ezen belül is a Frédy Show című műsorra. (Megj.: jelenleg teveszőr csuhában böjtölök a Góbi sivatag szélén, hungarocell darabokat dörzsölök egymásnak, és a Dupla Kávé karácsonyi lemeze pörög a háttérben. A kettő közül az utóbbi hanghatás a kellemetlenebb.) Pedig olyan kaliberű művészek bukkannak fel benne, akik a legbizarrabb japán mangák olvasóit is arra ingerelnék, hogy halántékon át kezdjenek köhögni. Úgy mint:
Mulatós Viky
Valami azt súgja, hogy az etruszk cickány hangszálaival megáldott fiatal művésznő ismeretségi köre nem mentes a rosszakaróktól. Feltéve persze, ha nem egy 200 éves óriásteknős erősítette meg énekesi ambícióiban. De Viky színpadi mozgását elnézve talán még mindig jobb, mintha a jazzbalettet javasolta volna neki. A legnagyobb rejtély, hogy hasonló kondíciókkal hogyan tudta elérni, hogy Donnie Brasco maffiahaverja, Lefty Ruggerio basszerozon háttérzenekarában.
Édua és Janesz
Ez történik, mikor egy előadópáros nem csak STÁRalkatát, de énekhangját is egy kiselejtezett mosógépdobtól örökli. Egyébiránt erős a gyanúm, hogy a nyakkendőkirály valaha csehszlovák bábfilmkarakter volt. Dicséretes, hogy nem esett össze, mikor levágták a marionett-damilokról.
Bodnár Attila
Mégis hogy kerül a Frédy Show színpadára Macgyver és Meat Loaf közös gyermeke? Kérdezheti joggal, aki egy kíméletlen szombat estén kitörölte agyából a "80-as évek magyar popzenéi" nevezetű foldert. Ez azonban mit sem változtat azon, hogy a videón látható entitás bizony Ő. (Állítólag azért hagyta el a kiégett kabalák szigetét, mert Hakapeszi Maki rendszeresen elette előle a mogyorós csokit.)